
Верто платформа за размену електронске документације настала је уз подршку Привредне коморе Србије. Верто омогућава да процеси слања и пријема документа буду сигурни и да обезбеде значајне уштеде новца и времена, а да се притом задрже сви позитивни ефекти традионалног слања и пријема препоручених пошиљки.
Услед свих бенефита које платформа пружа, очекивања су да ће начин размене докумената који Верто обезбеђује ускоро постати доминантан у односу на традиционалне, одавно превазиђене начине сигурне доставе и потврде пријема докумената. Процес регистрације је брз и бесплатан и ни у ком случају не намеће корисницима обавезу коришћења Верто платформе. Потребно је само да се Заступник компаније једном региструје како би потом омогућио даљу регистрацију свих својих колега који имају потребе да примају и шаљу документа као што су фактуре, уговори и сва друга пословна документација.
Регистрација на платформу са неограниченим бројем корисника по привредном друштву уз коришћење свих тренутно доступних функционалности без ограничења на број послатих и примљених докумената, као и сва корисничка подршка су до даљњег у потпуности бесплатни за све кориснике платформе.